Wanneer kan ik de uitslag verwachten ?

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
dagmar
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 08 Nov 2003 13:41

Wanneer kan ik de uitslag verwachten ?

Berichtdoor dagmar » Za 08 Nov 2003 13:49

Er is bij mij lymfekliervocht afgenomen maar ik moet ontzettend lang op de uitslag hiervan wachten : 3 weken !
Is dit normaal of weet iemand wanneer je normaal gesproken de uitslag kan verwachten ?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Arriflex02
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: Ma 26 Mei 2003 11:49
Contact:

Re: Wanneer kan ik de uitslag verwachten ?

Berichtdoor Arriflex02 » Di 18 Nov 2003 11:45

dagmar schreef:Er is bij mij lymfekliervocht afgenomen maar ik moet ontzettend lang op de uitslag hiervan wachten : 3 weken !
Is dit normaal of weet iemand wanneer je normaal gesproken de uitslag kan verwachten ?

Alvast bedankt voor jullie reacties.


Beste Dagmar,

Je kan als je het zelf te lang vindt duren contact opnemen en vertellen dat je met angst zit. Bij mij duren uitslagen van controle onderzoeken meestal een week. Ik zit wel in Anthonie van Leeuwenhoekziekenhuis en die hebben de laboratoria om de hoek zitten. Gewoon bellen en vragen hoe het zit.

Hilde

Berichtdoor Hilde » Wo 10 Dec 2003 00:20

Ja hoor vind ik ook. 3 weken wachten is echt te lang.
Gewoon bellen, en net zolang doorgaan tot ze je een uitslag geven!
Sterkte en succes!

Arriflex02
Lid
Berichten: 29
Lid geworden op: Ma 26 Mei 2003 11:49
Contact:

Berichtdoor Arriflex02 » Wo 10 Dec 2003 08:23

Hilde schreef:Ja hoor vind ik ook. 3 weken wachten is echt te lang.
Gewoon bellen, en net zolang doorgaan tot ze je een uitslag geven!
Sterkte en succes!


Dagmar,

Als het goed is heb je nu de uitslag gekregen. Ik denk dat we voor ons allemaal spreken als we zeggen dat we benieuwd zijn wat de uitslag is geworden?

Groetjes

dagmar
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Za 08 Nov 2003 13:41

Wanneer kan ik de uitslag verwachten ?

Berichtdoor dagmar » Vr 12 Dec 2003 21:18

Bedankt voor jullie reacties. Deze vraag was eigenlijk i.v.m. een kennis van mij. Deze persoon heeft nog steeds geen uitslag, wel herhaaldelijk gebeld met ziekenhuis voor de uitslag. Maar 'het staat nog op kweek' krijgt hij dan te horen.
Ik twijfel aan deze kennis, ik denk dat hij hier over liegt en dat er helemaal geen sprake is van een ziekte.
Nu het in privésfeer weer goed gaat met hem heeft hij ook ineens geen lichamelijke verschijnselen meer.
Afijn, ik weet niet goed wat ik er mee aan moet. En vandaar dat ik hier wat meer info hoopte te krijgen.

Het spijt me dat dat op deze manier moet maar zou graag nog verdere reacties van jullie krijgen.

Dagmar.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten