Gezwollen linkerkaak.

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
mouw
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 14 Mar 2013 15:39

Gezwollen linkerkaak.

Berichtdoor mouw » Do 14 Mar 2013 15:47

Hoi! Ik ben Mo en zit momenteel al een jaartje met een probleem omtrent mijn linkerkaak.
Ik ben een jaar terug opgestaan met een gezwollen kaak en dat bleef terug komen en ging weer weg. Bij de dokter heb ik verschillende meningen gehoord. Eerst was het een abces. Niet dus. Erna was het mss mijn tand. Niet dus.

Dan naar een stomatoloog gegaan. Foto's laten trekken en blijkbaar was mijn mond in orde. Het enigste wat hij me kon zeggen was dat ik verkeer sliep. Ik lag altijd op mijn buik waardoor mijn gezicht scheef lag en mijn kaakspier belast werd. Wat wel heel raar was is het feit dat toen mijn kaak de eerste keer ontstoken was ik niet meer op dezelfde kant ging liggen waardoor een dag later mijn andere kaak opgezwollen was. Nu slaap ik altijd op mijn linkerzij en heb ik nog amper last van ontstekingen. Om de twee tot drie weken zwelt hij wel terug op èn ik voel aan mijn linkerkaak een onderhuidse zwelling. En ik heb vaak een vieze smaak in mijn mond.

Vanavond ga ik naar de dokter om wsl opnieuw uitgelachen te worden met een praatje als bloed trekken is niet nodig het is niets ernstigs.. Ik heb gewoon bang dat de stomatoloog toen iets over het hoofd heeft gezien en dat ik hier nu met mondkanker zit. Heeft iemand hier een gelijkaardige ervaring gehad?

DBV

Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten