pijnlijke voeten

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Voetjes
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 01 Dec 2012 11:26

pijnlijke voeten

Berichtdoor Voetjes » Za 01 Dec 2012 11:44

Mijn vrouw heeft longkanker, ernstig uitgezaaid, heeft 4 x 3 dagen chemokuur en 5 dagen bestraling ondergaan. Is wat suf , maar heeft vooral last van haar voeten tot aan haar knieën toe zeer pijnlijk en kan er niet op staan. Zijn diverse keren bij de huisarts geweest , maar die denkt dat het bij het ziektebeeld hoort. Ik denk van niet. Is er iemand met een dergelijke ervaring? wij horen het graag!

Karin53
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Wo 20 Feb 2013 19:49

Re: pijnlijke voeten

Berichtdoor Karin53 » Wo 20 Feb 2013 21:25

Dat komt door de chemo, er worden zenuwen beschadigd in je vingers/handen en tenen/voeten.
Daar heb ik ook heeel veeel last van gehad. Ik had 8 chemo's om de week, de laatste 15 december,
heb er nog steeds last van, dat moet slijten en afwachten hoeveel het blijvende letsel is.

En spierzwakte, de 1e 4 chemo's vielen mee, de laatste 4 kon ik 3 dagen niets meer, ik kon amper lopen.

Heel veel sterkte, Karin

wilja
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 24 Feb 2013 15:42

Re: pijnlijke voeten

Berichtdoor wilja » Zo 24 Feb 2013 15:54

ik heb na een longoperatie 6 chemos en 25 bestralingen gehad met veel bijwerkingen. heb nu al 6 maanden dikke pijnlijke tenen, rood ,soms blauwe nagels en alle zalfjes voetbaden al gehad. ik vereder informeren en als ik wat meer weet laat ik het weten.
Heel veel sterkte


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten