Wie is bekend met Gastro Intestinale Stroma Tumor

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Trea1967
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 27 Dec 2011 14:46

Wie is bekend met Gastro Intestinale Stroma Tumor

Berichtdoor Trea1967 » Di 27 Dec 2011 15:18

Hallo mijn naam is Trea en ik ben 44 jaar oud. Had al heel lang klachten van vermoeidheid en buikpijnen. Ben er heel vaak mee naar onze huisarts geweest maar hij nam het helaas steeds niet serieus omdat ik namelijk fibromyalgie heb. (reuma aan de weke delen) Ook kwam er uit mijn vele bloedonderzoeken ook niks naar voren. Maar na aandringen kreeg ik en eggo en later deze maand zou ik een maagonderzoek krijgen. Gelukkig kon ik een weekje later na mijn bezoek aan de huisarts al een eggo krijgen. Zelf dachten wij aan een maagzweer maar helaas ze kwamen die dag erachter dat ik een tumor had. Binnen een week had ik een ct scan, maagonderzoek en een pet scan. Daaruit kwam naar voren dat ik mogelijk drie kwaadaardige gist tumoren heb op mijn maagwand
met uitzaaiingen naar de lever. Dat was behoorlijk schrikken. Na ons laatste ziekenhuis bericht kwamen we (gelukkig) te horen dat de uitzaaiing naar de lever er toch niet zat. Ze hadden zich (gelukkig) verkeken met een hele grote tumor tegen de lever aan. Donderdagmorgen moeten we naar de chirurg om over mijn operatie te praten.

Is er iemand die ook bekend is met gisten?
Of met een maagopertatie?

Groetjes Trea

Trea1967
Lid
Berichten: 3
Lid geworden op: Di 27 Dec 2011 14:46

Re: Wie is bekend met Gastro Intestinale Stroma Tumor

Berichtdoor Trea1967 » Vr 03 Feb 2012 12:20

Ben geopereerd en ze hebben de drie tumoren eruit gehaald samen met een stuk van mijn maag. De hechtingen zijn er ook uit en de wond is aan het genezen. Heb nog wel pijn maar het gaat elke dag een stukje beter. Gelukkig zijn mijn milt en maagklep gespaard gebleven. 17 februari moet ik weer naar het ziekenhuis, dan horen we wat de vooruitzichten zijn en wat ze precies gedaan hebben.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 30 gasten