hersentumor

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Cottoncandy_200

hersentumor

Berichtdoor Cottoncandy_200 » Do 22 Mei 2003 21:00

Hoi allemaal!

Ik ben een meisje van 16 jaar en ik ben bang dat ik een hersentumor heb.
Het klinkt misschien heel erg stom en dramatisch maar ik heb er informatie over opgezocht en daar ben ik van geschrokken.
Ik heb sinds twee a drie dagen last van: duizeligheid, een heel vreemd gevoel in mijn hoofd (een gevoel wat ik niet goed kan plaatsen) en misselijkheid.
Ik weet niet zo goed hoe ik er bij kom dat het misschien een hersentummor kan zijn, maar het was het allereerste wat me in de gedachten schoot.
Ik zou heel graag in contact willen komen met mensen van ongeveer mijn leeftijd die hier ook meezitten of die een hersentumor hebben.
En of die mij iets kunnen vertellen van hun eerste verschijnselen van een hersentumor.

Madam
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 05 Mei 2003 10:43

Berichtdoor Madam » Do 22 Mei 2003 21:11

je kan ook gewoon een raar gevoel hebben... en als je werkelijk denkt dat t iets ernstigs is zoals een tumor denk ik dat je gewoon even naar de dokter moet gaan.. want ik ben geen dokter en kan ook geen diagnose stellen...

mijn vader heeft een brughoektumor, dat is een tumor in zn hoofd, en bij hm begonnen de klachten vooral met hoofdpijn.... maar dat was al jaren aan de gang.. dat komt niet zomaar ineens opzetten... hij heeft ook een periode gehad dat ie heel misselijk en duizelig was, maar toen viel zn ene evenwichtsorgaan uit doordat de tumor tegen die zenuw aandrukte... (evenwichtsorgaan werkt nooit weer, andere heeft t overgenomen) maar dat was zo extreem, dan had je nu net deze reactie niet kunnen plaatsen, want dan kun je niet staan of zitten of liggen... je moet telkens overgeven en dus duizelig en misselijk... maar goed... kzou zeggen ga naar een dokter en bespreek t met hem.. dan krijg je een duidelijker antwoord dan hier.

dirkiedons
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Za 24 Feb 2007 16:26
Locatie: den bosch
Contact:

Re: Hersentumor

Berichtdoor dirkiedons » Wo 28 Feb 2007 13:46

Hoi ,

Als ik je zo hoor zou je ook gewoon een virusinfectie onder de leden hebben. Ga praten met je huisarts voor je je zelf zieker maakt dan je bent. Je bent erg jong om een hersentumor te hebben dus de kans is groot dat het ergens anders aan ligt. Wees niet bang, je huisarts zal je echt niet uitlachen of zo. Heel veel succes

Dirkiedons

Ik ben een meisje van 16 jaar en ik ben bang dat ik een hersentumor heb.
Het klinkt misschien heel erg stom en dramatisch maar ik heb er informatie over opgezocht en daar ben ik van geschrokken.
Ik heb sinds twee a drie dagen last van: duizeligheid, een heel vreemd gevoel in mijn hoofd (een gevoel wat ik niet goed kan plaatsen) en misselijkheid.
Ik weet niet zo goed hoe ik er bij kom dat het misschien een hersentummor kan zijn, maar het was het allereerste wat me in de gedachten schoot.
Ik zou heel graag in contact willen komen met mensen van ongeveer mijn leeftijd die hier ook meezitten of die een hersentumor hebben.
En of die mij iets kunnen vertellen van hun eerste verschijnselen van een hersentumor.

annelies
Lid
Berichten: 10
Lid geworden op: Do 09 Okt 2003 21:49

Voor dirkiedons

Berichtdoor annelies » Do 01 Mar 2007 11:13

hallo,
Ik lees je reaktie en dat bericht waar jij op reageerde is al 4 jaar oud hoor, ennnne dat meiske had ook geen hersentumor maar weet je dat je wel op jonge leeftijd hersentumoren kan krijgen onze zoon kreeg een hersentumor op 2 en een halfjarige leeftijd dus dat kan altijd.
maar het gaat heel goed hoor!
Bedankt voor je reaktie in ieder geval.
groeten annelies


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten