dikweefsel gevonden in wang bij mijn speekselklieren.

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
lindaa29
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 10 Jul 2011 22:12

dikweefsel gevonden in wang bij mijn speekselklieren.

Berichtdoor lindaa29 » Zo 10 Jul 2011 22:49

hallo,ik ben Ada ik ben 54 jaar,ik weet niet of ik hier goed zit,maar ik wil het uitleggen,in dec2010 kreeg ik een brom in mijn rechteroor toen kwam er een druk bij niet in oor maar in oorschelp heb ook pijnscheuten naast oor en in schelp,soms ook jeuk,en alsof er een spiertje of zenuw beweegt in schelp[heb vele onderzoeken gehad kno kaakchirurg kaaktheraphie,neuroloog,allerloog een nieuwe prothese,een secend opinion in het VU, mijn laatste mri scan was afgelopen zondag via kno VU van hals het hele kno gebeuren,,3dagen erna ben ik gebeld door arts VU,ze hadden rechts in mijn wang een dikweefsel gevonden bij mijn speekselklier,ik moest dag er na komen,kreeg gesprekken met kno en ook een professor,die zei daar moet een hapje uitgehaald worden en kijken of het goedaardig was of kwaadaardig,en dat moest binnen 14dagen,ja en daar zit je dan je vergeet zo veel te vragen[van hoe komt zo iets,en geeft dat die druk en pijn,ik leef nu zo in een roes,en nu na 7maanden hebben ze wat gevonden[en ik moet zeggen ik ben echt bang,want wat ik niet vergat wat die professor zei als het mij niet aanstaat haal ik alles weg.WIE OH WIE kan of heeft ook zo iets meegemaakt,en heeft ook last van die oh vervelende verschijnselen.gr Ada.

Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten