De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!!!!!

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
verdrietig
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: Ma 10 Mar 2003 15:43

De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!!!!!

Berichtdoor verdrietig » Vr 02 Mei 2003 09:15

:D :D :D

Gister hebben we het goede nieuwe gehoord!!!!!
Mijn schoonzus heeft op 5 maart gehoord dat ze kanker had op 6 maart na nog meer onderzoeken bleek dat de slaokdarm kanker was en in zo.n ernstige vorm dat ze 2 weken later nie meer zou kunnen eten en over 3 weken dood zou zijn.
Er was een otie en dat was chemo met de mogelijkheid dat ze heel ziek zou worden en dat het niet eens wat zou doen, max 30% kans van slagen, en dan zou het alleen maar tijd rekken.

Nu 2 chemo's verder hebben we te horen gekregen dat haar uitzaaiingen zijn gekromen en dat ook het gezwel in haar slokdarm ook aanzienlijk is verminderd.

We zijn nu 2 maanden verder en ze voelt zich prima, is
niet ziek geweest van haar chemo,
en eet als een dijker.

Zelf kunnen ze de uitzaaiingen niet meet voelen maar ze zijn er nog wel een klein beetje en als die helemaal weg zijn is er de optie to een operate en kan ze dus helemaal genezen.

Bij ons is nu de druk van de ketel en hopen we dat ze nog net zo hadr door vescht om dit gevecht te gaan winnen wan iemand van 23 jaar is nog te jong om van deze aarbol te gaan.

heel veel knuffels verdrietig

Roy
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Zo 25 Mei 2003 21:35

Berichtdoor Roy » Zo 25 Mei 2003 22:06

Gefeliciteerd !

Tijd om je nickname te veranderen.

Groet, Roy.

Madam
Lid
Berichten: 31
Lid geworden op: Ma 05 Mei 2003 10:43

Berichtdoor Madam » Di 27 Mei 2003 16:24

heel erg mooi voor je zeg!! houden zo!! :!:

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

reactie verdrietig

Berichtdoor Max » Wo 28 Mei 2003 18:32

wat een heerlijk nieuws!toppie! ik ben blij dat het de goede kant weer op gaat.roy heeft gelijk,verander je nickname nu maar in iets anders.

Gast

Berichtdoor Gast » Zo 01 Jun 2003 18:34

Ha verdrietig!!

Wat een ontzettend goed nieuws! Tijd om misschien nog een surprise uitstapje te organiseren?? :wink:
Geniet ervan hoor met zijn allen. De wonderen zijn inderdaad de wereld niet uit. Hoop doet leven...

Liefs Sandra

Liekske

Vraag aan jou...

Berichtdoor Liekske » Wo 18 Jun 2003 11:28

Hoi verdrietig,

ik sta te kijken van je verhaal. Mijn vader kreeg vorig jaar februari te horen dat hij slokdarmkanker heeft, met uitzaaiingen. Ook hij kreeg een zeer zware chemo die goed uitpakte. Zo goed dat zelfs de artsen ervan stonden te kijken. Mijn vader blij, want nu zou hij dus geopereerd worden en wie weet wel genezen.

In augustus, waren zijn uitzaaiingen helemaal niet meer te zien. Het is nu bijna een jaar later en hij leeft nog steeds. Wat op zich al vrij bijzonder is voor iemand met deze vorm van kanker met uitzaaiingen, maar hij is en wordt niet meer geopereerd. We hebben er van alles aan gedaan, bellen, gesprekken, noem maar op, maar er wordt overal gezegd dat hij omdat hij toch al uitzaaiingen heeft gehad, toch 99% kans heeft dat de kanker terugkeert dus dat een operatie niet zinvol is.

Mijn vader wilde zelf heel graag, want hij had zoiets van "hier blijf ik ook niet mee leven". Momenteel is hij erg ziek. Niet zozeer van de kanker, maar wel omdat de slokdarm al maanden bloed, door beschadigd weefsel en hij dus chronische zware bloedarmoede heeft en allerlei klachten die daar weer uit voortvloeien. Was die slokdarm er maar uitgehaald vorig jaar...

Ik hoop voor je schoonzus van harte dat ze het gevecht wint en beter zal worden. Misschien kun je mij vertellen waar zij dan wordt geopereerd? :?: :!:

Groetjes Liekske

Kdbraven
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Vr 24 Okt 2003 17:00
Locatie: Vijfhuizen (NH)
Contact:

Berichtdoor Kdbraven » Vr 24 Okt 2003 17:48

Het kan echt! Ik heb zelf vorig jaar uitgezaaid melanoom gehad, ruim twintig uitzaaiingen werd mij verteld, en men gaf mij 20% kans om het eind van het jaar te halen. Ik heb toen 10 chemokuren gehad en zes maanden later (na 7 kuren) was ik kankervrij!

Niet opgeven, niet de kop laten hangen, maar knokken! Kanker kun je overwinnen!

Gefeliciteerd Verdrietig.

Kjeld
In 2002 uitgezaaid melanoom gehad. Gelukkig ben ik er vanaf na 10 chemokuren (4 Temozolomide en 6 DTIC). Zie ook mijn website.

superdsimpel
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Di 25 Nov 2003 20:30
Locatie: haarlem
Contact:

gefeliciteerd.

Berichtdoor superdsimpel » Di 25 Nov 2003 21:08

Tjonge weer zo 1.Ik had veleden jaar ook maar 2 maanden nog te leven na uitzaaiingen in mijn lever en mild.Nu na 24 chemokuren en een berg geluk is de uitzaaiing in mijn lever(meerdere)verdwenen en er is alleen nog restleasie in mijn mild die er 15 januari uitgaat,ik ben zeer emotioneel eronder en ik ben nu bezig met dikke ogen te krijgen.Ook ik heb mijn tumoren overwonnen en eigenlijk kan dit absoluut niet he.Mooi wel dus en blijheid des te meer.Wat kan ik zeggen ,Super,Wauw,Tjee,ach weet je wat,Hou vol en geniet ervan net zoals ik.JESSSSSSSSSSSSSSSS

Kdbraven
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Vr 24 Okt 2003 17:00
Locatie: Vijfhuizen (NH)
Contact:

Kdbraven

Berichtdoor Kdbraven » Wo 26 Nov 2003 09:49

Gefeliciteerd Supersimpel!
Ik ben altijd blij om zulke berichten te horen, ik heb er teveel de andere kant op zien gaan.

Groeten
Kjeld
In 2002 uitgezaaid melanoom gehad. Gelukkig ben ik er vanaf na 10 chemokuren (4 Temozolomide en 6 DTIC). Zie ook mijn website.

adrie
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: Vr 13 Feb 2004 15:56
Locatie: Capelle aan den IJssel

Re: De wonderen zijn de wereld nog niet uit!!!!!!!!

Berichtdoor adrie » Wo 18 Feb 2004 21:12

verdrietig schreef::D :D :D

Gister hebben we het goede nieuwe gehoord!!!!!
Mijn schoonzus heeft op 5 maart gehoord dat ze kanker had op 6 maart na nog meer onderzoeken bleek dat de slaokdarm kanker was en in zo.n ernstige vorm dat ze 2 weken later nie meer zou kunnen eten en over 3 weken dood zou zijn.
Er was een otie en dat was chemo met de mogelijkheid dat ze heel ziek zou worden en dat het niet eens wat zou doen, max 30% kans van slagen, en dan zou het alleen maar tijd rekken.

Nu 2 chemo's verder hebben we te horen gekregen dat haar uitzaaiingen zijn gekromen en dat ook het gezwel in haar slokdarm ook aanzienlijk is verminderd.

We zijn nu 2 maanden verder en ze voelt zich prima, is
niet ziek geweest van haar chemo,
en eet als een dijker.

Zelf kunnen ze de uitzaaiingen niet meet voelen maar ze zijn er nog wel een klein beetje en als die helemaal weg zijn is er de optie to een operate en kan ze dus helemaal genezen.

Bij ons is nu de druk van de ketel en hopen we dat ze nog net zo hadr door vescht om dit gevecht te gaan winnen wan iemand van 23 jaar is nog te jong om van deze aarbol te gaan.

heel veel knuffels verdrietig


:lol: :) Gefeliciteerd allemaal, geniet van dit wonder want zo mag je dit toch wel noemen. Ik sluit me aan bij mijn voorgangers dat je een nieuwe nickname verdient. Heel veel geluk voor de toekomst van jullie allemaal. Groetjes Adrie
Ik ben Adrie, 42 jaar, ik heb zelf al 18 jaar melanomen. Sinds een half jaar heeft mijn man een nasopharynx carcinoom ontstaan door het EBV virus oftewel ziekte van pfeifer Een zeldzame vorm van kanker die normaliter voorkomt bij Aziatische of Noord Afrikaanse mensen.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten