help mij somebody

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
olivier
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 03 Mar 2008 17:22

help mij somebody

Berichtdoor olivier » Ma 03 Mar 2008 17:42

Hallo ik heb een vraag .

Mijn vader heeft 4weken geleden griep gekregen en die is genezen ook .Achter dat hij griep had voelde hij plots een bolletje in zijn nek tijdens het scheren en is hij toch naar de dokter terug geweest .De dokter zei dat het een klier zou zijn dat beetje zou onstoken zijn .Nu met de dagen erop is hij terug naar de huisarts geweest omdat het er nog altijd zat.de dokter heeft mijn pa vorige woensdag doorgestuurd naar het ziekenhuis om bepaalde test te doen (scan en punctie) .
Nu maandag vandaag moest hij achter zijn uitslag ,de dokter zeide dat er toch iets vuils of kwaads in het bolletje van zijn nek zat .Ze zeiden wel dat het niet groeit . Woensdag moet hij terug voor een scan van zijn longen – maag – keel om betere uitslag te hebben en vrijdag zal hij het weten .

Mijn pa voelt hem kiplekker .
Geen pijn aan de nek of op dat bolletje .
Dat bolletje is nog altijd de zelfde grote dan paar weken geleden
Hij is niet vermagerd in tegendeel hij weegt 100 kilo en is 1.74cm
Zijn huidskleur is heel normaal .
Hij voelt hem ook niet moe .
Enige minpunt dat hij sÂ’morgens redelijke zwaar hoest heeft en wat slijm , maar dan de rest van de dag moet hij zeer weinig hoesten .Ook zijn broers en zijn pa (83) hebben daar last van

Kan er iemand mij helpen ??
zou het Kanker kunnen zijn ?of iets anders zijn ??? Â….
Ik ben zwaar ongerust omdat veel vrienden van mij hun moeder of hun vader verloren zijn door een kanker of andere ziektes

dus als iemand mij kan helpen ...of wat uitleg .

thx !

olivier
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Ma 03 Mar 2008 17:22

Berichtdoor olivier » Wo 05 Mar 2008 13:23

niemand ??

ManonB
Lid
Berichten: 25
Lid geworden op: Zo 28 Okt 2007 11:48

Berichtdoor ManonB » Wo 05 Mar 2008 18:21

Sorry Olivier, ik denk dat er helaas niets anders opzit dan te wachten tot het vrijdag is en je de uitslag krijgt.
Heel veel sterkte met dat afgrijselijk onzeker makende wachten.
Ik hoop van harte dat jullie te horen krijgen dat het allemaal meevalt.

Manon

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Zo 09 Mar 2008 17:01

hoi olivier,
helaas zijn dit echt dingen waarop niemand antwoord kan geven, hoe graag je ook wilt. Inmiddels hebben jullie de uitslagen gehad. Hopelijk blijkt het niets ernstigs te zijn, en anders iets dat goed te behandelen is? sterkte in elk geval!

jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten