Transfer Factor en immuniteit

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
asco
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 08 Jan 2008 21:58

Transfer Factor en immuniteit

Berichtdoor asco » Di 08 Jan 2008 22:13

Bij mijn moeder is eierstokkanker geconstateerd en ze heeft inmiddels twee chemokuren gehad. Echter, ook mede door haar leeftijd, heeft ze heel veel moeite om te herstellen van de 2e chemo kuur (momenteel ligt ze bijna hele dagen op bed). Heeft iemand tips voor mij hoe mijn moeder weer een beetje vitaler en fitter kan worden voor de derde kuur?

In mijn zoektocht op internet ben ik ook aangelopen tegen Transfer Factor capsules en lifemel. Heeft iemand hier ervaringen mee?

Groetjes en sterkte allemaal.
Ascootje

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Wo 09 Jan 2008 10:25

kan ze goed eten en drinken? Zo niet dan zijn er ook via het ziekenhuis pakjes bijvoeding te krijgen waardoor ze ook meer kan aansterken. Dit zijn ook dingen die je met de huisarts of de arts in het ziekenhuis kan bespreken. Hebben zij geen tips?
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

asco
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 08 Jan 2008 21:58

Berichtdoor asco » Wo 09 Jan 2008 19:52

Nee ze kan niet goed eten en ze krijgt inderdaad al allerlei supplementen. (astronautenvoeding, vitamines). We zien alleen zo weinig vooruitgang bij d'r dat we allerlei extras aan het zoeken zijn wat haar misschien beter 'past'. Maar ik wil ook niet in de "kwakzalverij" terecht komen.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten