een gezwel

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
ard

een gezwel

Berichtdoor ard » Wo 27 Nov 2002 20:48

hallo ik ben ard en heb een vraagje
morgen moeten mijn vriendin en ik naar r.dam ze heeft drie weken geleden foto's laten maken en nu hebben ze gebeld met antwoord dat we naar rotterdam moeten komen omdat er twee gezwellen in haar borst zitten.
Toen wij vroegen of het kanker was wilden ze daar geen antwoord op geven en morgen gaan ze dan ook weer onderzoe doen nu is mijn vraag heeft iemand hier ook zo een ervaring mee want nu zitten we eigenlijk in onzekerheid en tja als je het hebt dat is kut maar nu is het van wat is het nou hoop wat te horen van iemand.
alvast bedankt
groeten paul en ria

Gast

Re: een gezwel

Berichtdoor Gast » Wo 27 Nov 2002 20:52

[quote="ard"]hallo ik ben ard en heb een vraagje
morgen moeten mijn vriendin en ik naar r.dam ze heeft drie weken geleden foto's laten maken en nu hebben ze gebeld met antwoord dat we naar rotterdam moeten komen omdat er twee gezwellen in haar borst zitten.
Toen wij vroegen of het kanker was wilden ze daar geen antwoord op geven en morgen gaan ze dan ook weer onderzoe doen nu is mijn vraag heeft iemand hier ook zo een ervaring mee want nu zitten we eigenlijk in onzekerheid en tja als je het hebt dat is kut maar nu is het van wat is het nou hoop wat te horen van iemand.
alvast bedankt
groeten

Max
Lid
Berichten: 43
Lid geworden op: Di 27 Aug 2002 19:10

antwoord op vraag van ard

Berichtdoor Max » Di 17 Dec 2002 18:54

Hai,dit is max.dat het ziekenhuis belt dat je vriendin voor meer onderzoek moet komen is alleen maar goed.Ik kreeg over de telefoon te horen dat ik borstkanker had(tumor 2,5cm).de oncoloog die het me telefonisch vertelde zei me dat ze het normaliter NOOIT over de telefoon doen.ze zeggen het altijd tegen je persoonlijk zodat je terplekke opgevangen kan worden en meteen vragen kan stellen.Ik kreeg eerst te horen dat ik kanker had en moest daarna twee uur wachten voor ik op afspraak kon komen.vreselijk.dus eigenlijk is het wel goed dat je in het ziekenhuis de diagnose te horen krijgt.en het blijft stressen, of je het over de telefoon te horen krijgt of in een persoonlijk gesprek.heel veel sterkte de komende tijd en als je van je af wil schrijven is dit de beste site ervoor.
groetjes Max.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 gasten