wat is wijsheid

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
pipa
Lid
Berichten: 5
Lid geworden op: Zo 21 Jan 2007 15:48

wat is wijsheid

Berichtdoor pipa » Zo 21 Jan 2007 15:58

hallo allemaal ik ben pipa ,en ik heb een klein probleempje wat mij onrustig maakt. Ik ben 44 jaar en ik ben al in de overgang ik heb al haast twee jaar niet meer gebloed, en vanmorgen had ik na een vrijpartij met mijn man last van bloedverlies. Niet veel maar toch al tot nu toe. Maak mij ongerust omdat ik soms ook ineenkrimp van ijn in buik(trekt geleidelijk aan weer weg ) maar wat nu? naar huisarts? :?:

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Zo 21 Jan 2007 16:11

als je je ook maar iets ongerust maakt, zou ik gewoon even voor de zekerheid naar de huisarts gaan. Dit zijn gewoon dingen die heel vaak niets te betekenen hebben, maar waar je wel altijd wat alert op moet zijn. Dat is het zelfde met knobbeltjes. Als je nooit echt een knobbeltje gehad hebt, weet je niet hoe het voelt en als je dan wat voelt waaraan je twijfelt, kun je beter even een arts laten kijken. Die heeft er gewoon meer ervaring mee.
een bloeding kan ook altijd ontstaan door een bloedvaatje dat ineens gesprongen is hoor. Dus het kanook toeval zijn.
succes ermee!
jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten