verliefd op internist of in de war?

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
sara8
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Zo 26 Nov 2006 19:14

verliefd op internist of in de war?

Berichtdoor sara8 » Zo 26 Nov 2006 19:28

Hi,

Ik weet niet waar deze vraag thuis hoort, daarom zet ik m maar hierin.

Ik ongeveer 3 maanden klaar met mijn behandeling (chemo & bestraling). En sinds een paar weken kan ik alleen nog maar aan mijn internist denken.
Tijdens de behandeling heb ik echt nooit aan die man gedacht, pas sinds ik me weer wat beter voel. Een heel ander leven, ik zie het al helemaal voor me. Ben dus erg in de war...........Voel me zowiezo net een toeschouwer in mijn leven, heel raar allemaal. Net alsof ik er niet meer bijhoor.

Op internet kan eigenlijk niks over dit onderwerp vinden. Iemand hier misschien ervaring ermee of tips? (woon al meer dan 5 jaar samen en ben 30 jaar en de internist is minsten 40-45....).

maritzwemmer
Lid
Berichten: 23
Lid geworden op: Zo 30 Jul 2006 19:15
Locatie: Zandvoort

Berichtdoor maritzwemmer » Za 02 Dec 2006 01:01

Het is niet gek dat je je verliefd voelt op je internist. Je leven was in gevaar en hij heeft een rol gespeeld in de behandeling. Je moet je alleen afvragen of je er verder iets mee wilt. Probeer voor jezelf de zaken op een rijtje te zetten. Een relatie zit er niet in en zou je je huidige relatie op het spel willen zetten? Het is niet erg als je veel aan hem denkt, dit zakt waarschijnlijk vanzelf weg als je hem een tijdje niet ziet.
Probeer je leven weer op te pakken. Ga dingen doen die je altijd fijn vond, ga naar buiten, sporten als je kan.
Het is beslist niet raar of gek!!!!

Sterkte Marit.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten