Haar uitval

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
JoostvK
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 28 Feb 2006 12:50

Haar uitval

Berichtdoor JoostvK » Di 28 Feb 2006 13:00

Hallo,
Ik ben net klaar met mijn chemo terhapie waardoor mijn haar is uitgevallen. nu is het afwachten tot het weer terug komt. Ik ben benieuwd of er iets over te zeggen valt hoe lang dat ongeveer gaat duren. Dus als iemand enig idee heeft hoelang ik nog moet wachten hoor ik het graag!

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Di 28 Feb 2006 16:10

hoi Joost

het is een beetje verschillend, afhankelijk ook van je kuur. Bij sommigen begint het zelfs al weer te groeien tijdens de chemo! Maar over het algemeen gaat het dus vrij snel.. hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen op de regel zijn.. maar hopelijk zul je snel weer wat 'nieuwe' haren zien!

groetjes jodyi
*.* -- pluk de dag want het kan zo ineens de laatste zijn! --uit: Rood, marco borsato *.*

JoostvK
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Di 28 Feb 2006 12:50

Berichtdoor JoostvK » Di 28 Feb 2006 23:47

Oke bedankt voor je informatie heb zelf 3 chemo kuren gehad van elk drie weken waarbij ik 5 dagen lang achter mekaar cisplatin en etoposide kreeg en om de week een dag bleomycine.weet iemand toevallig ook of je haar gelijkmatig terug komt of gaat dat "diffuus" oftewel begint alles weer in een keer te groeien of blijf je een tijd kale plekken houden?

ievie
Lid
Berichten: 67
Lid geworden op: Di 17 Feb 2004 15:52

Berichtdoor ievie » Wo 01 Mar 2006 12:00

bericht verwijderd
Laatst gewijzigd door ievie op Za 31 Jan 2015 12:18, 1 keer totaal gewijzigd.

hans raphael
Lid
Berichten: 7
Lid geworden op: Ma 18 Jul 2005 18:59
Contact:

Berichtdoor hans raphael » Wo 01 Mar 2006 12:25

weet je wat het leukste is? het komt meestal krullend terug. dus je hebt iets om naar uit te kijken. alleen.... die krullen verdwijnen na een paar maanden wel weer.
veel plezier alvast met je nieuwe haardos,
groetjes, hans raphael
vrouw van middelbare leeftijd. leukemiepatient -cll.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten