taxol

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
moya

taxol

Berichtdoor moya » Zo 11 Dec 2005 14:12

Hallo,

Mijn moeder heeft kanker. Om een lang verhaal kort te maken.
25 jaar gelden begon het bij borst kanker. 15 jaar gelden begon het bij botkanker, nu is er van alles en nog wat bijgekomen. Nu blijkt zij een uitzaaiing van de klieren om haar lever te hebben.
Dit is ontdekt nadat zij 1 jaar chemo heeft gekregen is even gestopt anders wordt je immuun.
Nu zij uitzaaingen heeft krijgt zij taxol. Omdat de ziekenhuis geen goede informatie kunnen geven(wat ik trouwens absurt vind, maar ja het zij zo)
Wil ik bij deze informatie van mensen weten die dit ook onder gaan of in het verleden hebben gekregen. ik wil graag meningen. ik heb al veel objectieve informatie van het internet gekregen. maar nog niet van mensen zelf.
Alvast bedankt!

Groetjes Yarah

Teresie
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: Di 27 Dec 2005 00:16
Locatie: amsterdam
Contact:

Berichtdoor Teresie » Za 25 Nov 2006 23:22

hoi Yarah, we zijn inmiddels wel een jaar verder en nu moet ik aan de taxol en vraag aan jou wat de ervaringen met die chemokuur zijn.. heb gelezen dat je kans hebt op een hartin farct en doelijke infecties, ik ben doodsbang voor dat spul!! durf het niet te nemen!! wat zijn jullie ervaringen met die taxol nu?
dankjewel voor het antwoord sterkte Teresie
ik heb al ruim 12 jaar borstkanker, 10 jaar botuitzaaiingen, sinds eind vorig jaar lveruitzaaiingen, sinds kort uitzaaiingen in buikvlies, darmen en eierstokken...help!!!!!


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten