Bijwerking Arimidex

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Geniene

Bijwerking Arimidex

Berichtdoor Geniene » Do 04 Aug 2005 12:32

Mijn moeder heeft op dit moment uitzaaiingen van haar borstkanker naar haar nek aan de kant waar ze haar okseltoilet heeft gehad. Daar was zij relatief 'vroeg' bij. Nu behandelen ze haar sinds 3 maanden met Arimidex. Van de medicijnen hiervoor kreeg ze obstipatie van dit medicijn is de grootste en vervelendste bijwerking dat ze haar ontlasting totaal niet meer op kan houden en continue het gevoel heeft dat ze aandrang heeft.

Al met al erg vermoeiend en sociaal gezien durft ze haast de deur niet meer uit.

Zij zoekt mensen die dit herkennen en eventueel een werkende oplossing hebben gevonden.

Alvast bedankt,
Geniene.

Geniene

Toch geen bijwerking

Berichtdoor Geniene » Vr 05 Aug 2005 18:16

Mijn vraag vervalt voorlopig. Mijn moeder is gisteren en vandaag eindelijk onderzocht in het ziekenhuis. Op dit moment is er een grote hoeveelheid bindweefsel ontdekt in haar kronkeldarm waardoor dus alle darmproblemen waarschijnlijk worden veroorzaakt.

Nou maar hopen dat dit niets met kanker of met een andere ernstige ziekte te maken heeft. De tijd zal het weer leren, hopelijk nu een keer een positieve uitslag!

Groet, Geniene.

annelies_25
Lid
Berichten: 20
Lid geworden op: Za 02 Nov 2002 20:46

Geniene.

Berichtdoor annelies_25 » Zo 07 Aug 2005 00:17

Hoi Geniene.
Oo dan is het logisch dat je moeder zo'n last heeft heh, nou veel sterkte meid!
groeten annelies


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 gasten