mijn moeder heeft baarmoederhalskanker in het laatste stadiu

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Caro33

mijn moeder heeft baarmoederhalskanker in het laatste stadiu

Berichtdoor Caro33 » Za 09 Apr 2005 20:13

Hallo,
Ik heb vernomen dat mijn moeder baarmoederhalskanker heeft in het laatste stadium, dus terminaal.
Ik weet met mijzelf geen weg, dat doet zo'n veel pijn, ik doe niets anders meer of wenen en zit constant op de pc om informatie over de ziekte te vinden en hopen dat ik iets vind.
Ik word er gek van.
Ik ben op zoek naar mensen die de ziekte ook hebben of zoiets meegemaakt hebben met hun ouder.
Kan iemand mij helpen?
Groetjes Caroline

pippi

Berichtdoor pippi » Vr 06 Mei 2005 10:13

Hallo Caroline

Niemand die reactie geeft zie ik. Voor jouw ook een hele moeilijke tijd, ik kan je niet veel wijze woorden geven, zit ook in in zo`n periode nu , mijn moeder die borstkanker en uitzaaiingen heeft, en gaat op dit moment niet echt goed. Ik hoop dat je nog goed met je moeder kan praten, en proberen dingen te vragen die je nog wilt vragen . Knuffel haar veel , en wens je heel veel sterkte in deze rot tijd.

groetjes Brenda

Jan1977
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: Do 19 Mei 2005 21:11
Locatie: Apeldoorn
Contact:

Berichtdoor Jan1977 » Do 19 Mei 2005 21:15

Hoi Caroline en Brenda,

Op 14 februari was ik samen met mijn moeder in het ziekenhuis omdat ze dachten dat ze een TIA/Beroerte had omdat ze ineens helemaal in de war was. 's Middags kwam de arts naar ons toe en vertelde dat hij iets heel anders had gevonden.....een longtumor en 4 tumors in haar hoofd. Ik zakte op dat moment echt door de grond, ik kon samen met mijn moeder onze tranen niet meer bedwingen en ik zal die dag nooit vergeten.
Inmiddels hebben ze haar hoofd bestraald en daar heeft ze geen last meer van. Wat nu zo erg is, afgelopen dinsdag kregen we te horen na de 2e chemokuur dat het niet is aangeslagen en de longtumor is gegroeid, echt verschrikkelijk en ik kan het gewoon niet geloven, ik weet ook niet meer wat ik ermee aan moet.....ik weet denk ik hoe jullie je voelen..

Carmen

Berichtdoor Carmen » Di 24 Mei 2005 11:42

Mijn vader heeft vorig jaar mei een hersentumor gekregen en is daar vorig jaar oktober aan overleden.
Het is allemaal zo onvoorstelbaar dat dit gebeurt. Dat dit jullie gebeurt en niet ver weg ergens. De wereld zakt onder je weg.
Als je veel moet huilen is dit heel begrijpelijk en laat het ook gebeuren het met eruit.
Heel veel sterkte gewenst!
Carmen

Sannetje

voor jan

Berichtdoor Sannetje » Di 31 Mei 2005 14:49

hé, even een berichtje voor jan hierboven. wat een verschrikkelijk nieuws voor je! mijn vader is in februari overleden aan longkanker, het was ook uitgezaaid, waarschijnlijk ook naar de hersenen maar dat ging allemaal heel snel op t laatst. vorig jaar zomer heeft hij ook een herseninfarct gehad. ik herken dus wel dingen in jouw verhaal, zag dat je ook uit apeldoorn komt dus ik heb je toegevoegd op msn. misschien wil je een x babbelen? hopelijk kan er voor jouw moeder nog wat gedaan worden! geef de hoop niet op in ieder geval!

veel sterkte, groetjes sanne

Gast

Berichtdoor Gast » Ma 03 Okt 2005 22:22

Helaas is mijn moeder zondagmorgen 25 september om 04:30 overleden. We hebben met z'n allen alles geprobeerd maar de kanker ging door en ze is in haar slaap nadat ze zaterdags met morfine waren begonnen omdat ze ineens onverklaarbare ernstige pijn kreeg in haar buikstreek, om half vijf overleden.....het is vreselijk en we missen haar heel erg...zelf was ze gelukkig de laatste week ineens helemaal niet bang meer om te sterven....maar het gemis is erg groot... gr. Jan

Jan1977
Lid
Berichten: 27
Lid geworden op: Do 19 Mei 2005 21:11
Locatie: Apeldoorn
Contact:

Berichtdoor Jan1977 » Ma 03 Okt 2005 22:23

Het bericht hierboven is overigens van mij....Jan.


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten