oproep carsino sarcoom

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Elodie
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Do 25 Okt 2007 09:30

oproep carsino sarcoom

Berichtdoor Elodie » Do 25 Okt 2007 10:08

Hallo,

Ik ben Elodie 52 jaar jong en ben eind januari geconfronteerd met de ziekte kanker. Het is een zeldzame soort volgens de artsen. De naam is carsino sarcoom.
Ik ben geopereerd en heb 6 tal chemokuren achter de rug. Op het moment is het goed met mij en wil het zo houden uiteraard. Maar ben benieuwd of er mensen zijn die er bekend mee zijn.

duifje
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: Ma 01 Jan 2007 22:02

Berichtdoor duifje » Wo 05 Dec 2007 12:52

Hoi, Elodie, Jij bent de eerste die ik tegenkom met deze zeldzame vorm van eierstokkanker. Ik ben al een poos niet meer op het forum geweest, dus ik reageer een beetje laat.
Ik denk dat we hetzelfde bedoelen, maar weet het eigenlijk niet zeker, want er is zo weinig informatie over.
Eigenlijk gaat het altijd over de meest voorkomende vorm van eierstokkanker. Het soort dat wij dan allebei zouden hebben zit in de weinig voorkomende groep van de kleinekiemcel tumoren.
Laat gauw even weten of je hetzelfde mankeert, voordat we verder kletsen, want dat zou ik anders zo vervelend voor je vinden.
Ik ben zelf ook al zolang op zoek naar een lotgenoot die ongeveer precies hetzelfde heeft, dat ik heel blij zou zijn.
Ik ben overigens een jaar schoon nu en het gaat nog steeds goed, om je even een hart onder de riem te steken.
nou veel sterkte en reageer gauw
groetjes, Annemieke 35jaar
mijn naam op de site is duifje


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 gasten