kanker in de kaak...???!!???

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
Len
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 27 Dec 2006 15:06
Locatie: Empel

kanker in de kaak...???!!???

Berichtdoor Len » Wo 27 Dec 2006 15:42

Sorry, ben hier nieuw en weet niets en hoop dat jullie me kunnen informeren of "helpen".....
Ik heb vanmiddag te horen gekregen dat mijn vader een kwaadaardig gezwel heeft in zijn kaak...... Hij had al een hele tijd pijn en de tandarts heeft dan ook een kies getrokken. De pijn bleef echter, steeds weer terug naar de tandarts maar er werd steeds gedacht dat er een ontsteking zat.
Nu is hij vorige week naar de kaakchirurg geweest en is er een stukje weggesneden. Vandaag dus de uitslag gekregen... kwaadaardig...... ik ben er helemaal kapot van.... hij kan over een week pas weer terug komen en dan wordt er gekeken of de kaak de hoofd "bron" is of dat het ergens anders vandaan komt en het dus een uitzaaiing is..... Wat is dit moeilijk zeg, alles spookt door mijn hoofd......

Hebben jullie ervaring (bv uit je omgeving) met kanker in de kaak????

ritter
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Ma 11 Sep 2006 03:30

Berichtdoor ritter » Do 28 Dec 2006 20:22

kanker in de kaak komt niet zoveel voor
vaak is een operatie de eerste aangewezen stap, vaak gevolgd door een bestraling.
maar eerst afwachten wat er uit de onderzoeken komt, laat het nog eens weten aub

sterkte

Len
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Wo 27 Dec 2006 15:06
Locatie: Empel

Berichtdoor Len » Do 28 Dec 2006 21:27

bedankt voor je reactie.... Volgende week beginnen we met de onderzoeken! Ik laat zeker even weten over hoe het allemaal gaat!


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten