Vraag over teelbalkanker...

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
.::Wout::.
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Za 09 Sep 2006 04:46

Vraag over teelbalkanker...

Berichtdoor .::Wout::. » Za 09 Sep 2006 05:19

-Mischien is dit niet het juiste forum, sorry daarvoor.-

Beste mensen, ik heb een brandende vraag over mijn situatie, sorry voor de lange post maar het valt niet in het kort uit te leggen.
Het zit namelijk zo:

Aan mijn linker teelbal zit een soort langwerpig dun aanhangsel dat naar boven in mijn lichaam loopt, het lijkt een beetje op een groep (wirwar van) adertjes - Nou weet ik dat er ook een ader aan hoort te zitten, maar deze tweede is iets dikker en is ook wat groter, verder voelt het ongemakkelijk als ik er aanzit (probeer te voelen wat het nou eigenlijk is en zachtjes knijp). Het is

Soms is het tweede ''ader clustertje'' ook helemaal verdwenen uit mijn zak en zit mischien ergens hoger, maar dit kan ik niet met zekerheid zeggen. Mijn linker testikel kan wel een stukje naar boven worden geschoven (ook hier heb ik over gelezen dat dit een van de oorzaken of gevolgen kan zijn van kanker).

Verder is er ook nog het feit dat mijn zak soms van stevigheid verandert, bv op het ene moment losjes en overgegeven aan de zwaartekracht, maar op het andere moment (bv tijdens het masturberen of sex - door beweging dus) is hij weer heel wat steviger en ronder.

Ik heb er ook over gelezen dat teelbalkanker soms gepaard gaat met onderrug klachten, en ook hier weet ik het niet zeker van, want ik heb namelijk een kronkel in mijn ruggegraatt (scoleose) en weet niet zeker of dat nou het rare gevoel in mijn rug veroorzaakt.

Nu heb ik me hier vele avonden en nachten erg veel zorgen over gemaakt, en ik wordt echt doodsbang bij de gedachte van kanker.
Ik zou het dus ook enorm veel waarderen als er iemand mij een duidelijk antwoord kan geven, is er nog iemand met hetzelfde ''probleem''? Zijn dit tekenen van kanker of juist niet? Ik wil niet aan de alarmbel trekken terwijl er niks is en inderdaad, ik schaam me er ook een beetje voor om er voor uit te komen en naar de dokter te huppellen met m'n broek op de enkels (leve de internet anoniemiteit)...

Heel erg Bedankt voor het lezen in ieder geval - Een geschrokken jongen van 18. :(

ritter
Lid
Berichten: 75
Lid geworden op: Ma 11 Sep 2006 03:30

Berichtdoor ritter » Ma 11 Sep 2006 03:54

waarschijnlijk iets onschuldigs, bijv spataderen, maar ga toch even langs je huisarts want die ziet dagelijks mensen met hun broeken op de enkels


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten