Hallo allemaal,
Ik heb al een aantal jaren last van mijn keel. Ben bij diverse artsen geweest maar ze kunnen niets vinden. Alles is goed.
Nu heb ik het afgelopen weekend met een spiegel in mijn mond gekeken omdat ik weer dit soort klachten heb (branderig gevoel) en toen zag ik een zweertje in mijn mondholte als je je tong is omlaag drukt. Ik zat gelijk helemaal in de stress. Ben afgelopen maandag bij de huisarts geweest en hij vroeg hoelang dit er al zit. Ik kon daar niet goed antwoord op geven omdat ik altijd al een zere kaak heb en de pijn gewoon is geworden. Ook voelde hij een opgezette klier in mijn hals. (die is overigens gevoelig al je erop drukt) Mijn hals wordt ook stijf en ik heb zo'n pijn in mijn kaak. Verder is mijn tong ook pijnlijk en trekt de pijn vanuit mijn mond door naar mijn oor. Het zit overigens allemaal aan de linkerkant. Hij heeft me doorgestuurd naar de kaakchirurg. Daar ben ik donderdag geweest. Hij vroeg wanneer mijn amandelen geknipt zijn. Ik was nog een baby dus zo'n 32 jaar geleden. Hij denkt dat het littekenweefsel is of een aangroeiing van nieuw amandelweefsel. Ik vroeg of het niet iets kwaadaardigs was. Hij zei dat het er zo helemaal niet uitziet en verwacht dat het vanzelf weer overgaat maar 100% zeker kan hij natuurlijk niet zijn. Wel wil hij me op 4 januari 2006 even terug zien en als het niet over is gaat hij me doorsturen naar een KNO-arts.
Ik heb in mijn naaste omgeving al een aantal mensen zien sterven aan kanker waaronder oa keelkanker. Ik maak me zo'n zorgen. Weet iemand raad of iets meer omtrent de klachten van mondkanker?
mondkanker?
-
- Lid
mondkanker?
Laatst gewijzigd door natascha32 op Ma 05 Dec 2005 10:44, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Wie heeft info voor mij?
Laatst gewijzigd door natascha32 op Ma 05 Dec 2005 10:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Lid
Terug naar “Vraag en antwoord”