Waarom doen ze dit ???

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
superdsimpel
Lid

Waarom doen ze dit ???

Berichtdoor superdsimpel » Za 03 Jan 2004 08:14

Ik begrijp hier niks meer van.Zoals eerder omschreven zou ik nu weer blij moeten worden.Nee dus.Ik was gister voor controle in het ziekenhuis en de internist vertelde mij dat wat ik wist niet klopte en dat er wel degelijk nog uitzaaingen in me lever aanwezig waren.De chirurg had naar zijn zeggen tijdens de operatie hem gebeld dat er nog tumoren op me lever zaten en of deze opreatie wel zinvol was.Hij zei haar mijn milt toch maar te verwijderen daar ik daar baat bij had.Zei vertelde mij dus op de afdeling dat alles goed was en dat me lever schoon was.Ik heb dus nu boos het bericht vervolg wonder vernielt en dit is dus weg daar ik hierdoor zeer de kluts kwijt ben.Waarom doen ze dit met je,blij maken en dan verschrikkelijk hard slaan.Zij zegt tegen mij dat de OK goed ging en hij verteld nu dat t niet goed was.Waarom doen ze een PAT-scan en lijkt t goed te zijn en vertellen ze je vlak na de operatie dat t goed is en dan na 3 weken dat t niet zo bleek te wezen. ?????????????????????????
(zie voor het complete verhaal "mijn verhaal" van mijzelf)

superdsimpel
Lid

nou ja.

Berichtdoor superdsimpel » Wo 07 Jan 2004 15:23

maandag weer telefoon gehad omtrent de chemo die ik krijg nog,zegt de arts gelijk effe dat hij het iets verkeerd gezien had ,het blijken pigmentvlekken te zijn op me lever (niet nader te bepalen).Ben ik effe blij mee maar neemt niet weg dat ik heel boos ben hierover.Hierover ben ik dus nog niet uitgepraat.........Ik weet zelf wel dat het een rotziekte is maar dit is niet nodig dus

Lynda

Heel erg slordig

Berichtdoor Lynda » Wo 24 Mar 2004 23:22

Ik kan begrijpen dat je woedend bent.
artsen beseffen soms niet wat zulk nieuws met je kan doen.
Je had je zelf uit wanhoop misschien wel iets aan kunnen doen. En dan ....helpt een excuus niet meer. Heb je dat eigenlijk wel gekregen.

Bij mijn moeder werd een jaar geleden de diagnose eierstokkanker met uitzaaiingen op diverse plaatsen(onder andere de lever) gesteld.
Zes weken later en 1 kijkoperatie verder bleek dat zij zich vergist hadden.
De vlekken op de foto bij de eierstokken bleek niets te zijn.
De lever was helaas wel ernstig ziek door leversirrose(veroorzaakt door een virus) maar hier hoef je niet meteen dood aan te gaan. Als het proces van sirrose gestabiliseerd kan worden kun je nog heel wat jaren mee.
Toch wel even wat anders dan kanker door je hele lijf.
1dokter heeft wel zijn excuus aangeboden maar de internist bij wie mijn moeder steeds voor haar afspraken moet komen niet. maar ja als je iedere maand daar naar toe moet wil je de verstandhouding met zo,n dokter ook niet te veel verstoren(vind mijn moeder). Ach laat maar zegt ze dan . Ik ben al lang blij dat ik nog leef. Maar ja het blijft toch knagen.
een wat labieler persoon had misschien zichzelf toen wat aangedaan.

kortom In jou situatie mag je best heel boos zijn Je bent behalve patient nummer zoveel ook nog een mens.

Veel sterkte
Lynda

Terug naar “Vraag en antwoord”