Graag uw bedenkingen

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
revenge
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: Ma 08 Jun 2009 16:27

Graag uw bedenkingen

Berichtdoor revenge » Ma 08 Jun 2009 16:41

Hallo
Sedert een jaar heb ik een plek op mijn kuit-*bruin geel* niet gezwollen* die nietecht weg gaat...
Kan zijn door de wrijving want ik zit al jaren met het ene been over het andere voor de PC
Als ik er nivea zalf aan smeer gaat de vlek gelijdelijk weg maar bij de minste wrijving is die vlek er weer
Het geeft alle symptonen van een schaafwonde als ik het niet verzorg,,,,
Seder kort zweet ik overdag enorm in de lies streek en vormen zich kleine blaasjes
Eerst stonden die goed rood maar dat is nu voorbij

Ik heb geen last of pijn ???
graag uw bedenkingen

Gebruikersavatar
liddy
Senior Lid
Berichten: 3074
Lid geworden op: Vr 02 Jun 2006 23:27
Locatie: Tilburg/Utrecht

Re: Graag uw bedenkingen

Berichtdoor liddy » Di 09 Jun 2009 16:00

Het doet mij aan een allergie denken of een onschuldige schimmelinfectie.
Ik kan je enkel aanraden naar de huisarts te gaan. Die kan het beste beoordelen wat er aan de hand is en hoe het op te lossen is.
Vaak is het iets heel simpels waar je je onnodig enorm ongerust over kunt maken.

zonneschijn
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: Vr 28 Aug 2009 11:44

Re: Graag uw bedenkingen

Berichtdoor zonneschijn » Vr 28 Aug 2009 11:52

Vervelend, eng zelfs, zo'n probleem zonder te weten wat het is. Ik zou er zeker mee naar de huisarts gaan. Als je daar geen goed gevoel aan over houdt, doe dan een second opinion. Zelf zit ik bij een heel reguliere huisarts, maar de second opinion doe ik bij een arts die ook alternatief georienteerd is. Op die manier heb ik een bredere input, maar blijven behandelingen binnen het reguliere traject. Ik hoop van harte dat het niets ernstigs is.
Het beste, Zonneschijn


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten