beh.non-hodgkin

Hier kun je vragen stellen aan lotgenoten.
klapwijk,marijke

beh.non-hodgkin

Berichtdoor klapwijk,marijke » Do 01 Mei 2003 15:49

Mijn man heeft sinds sept.02 non-hodgkin en is net klaar met chemo therapie de scan ziet er schoon uit en we wachten nog op de uitslag van het beenmerg en de botboring.We hebben documentatie over experimentele beh.in het A.M.C. te Amsterdam dat is behoorlijk duidelijk en het gaat over zevalin dat is een radio actieve anti stofen wordt in combinatie met Mab Thera worden gebruikt ,we hebben binnen kort een afspraak in A.M.C. maar zijn er deskundigen of mensen die hier al mee behandeld worden die ons hier wat meer over kunnen vertellen zowel positief of negatief.We zijn erg benieuwd.
Marijke Klapwijk[/b]

Gebruikersavatar
jodyi
Lid
Berichten: 499
Lid geworden op: Za 15 Mar 2003 19:56

Berichtdoor jodyi » Do 01 Mei 2003 16:21

Hoi Marijke
misschien begrijp ik het verkeerd maar; die info die u nu vraagt, is dat voor het geval dat het beenmerg niet schoon zou zijn? of is schoon niet echt schoon??

gr jodyi

klapwijk marijke

reaktie jodyi

Berichtdoor klapwijk marijke » Vr 02 Mei 2003 20:17

jodyi schreef:Hoi Marijke
misschien begrijp ik het verkeerd maar; die info die u nu vraagt, is dat voor het geval dat het beenmerg niet schoon zou zijn? of is schoon niet echt schoon??

gr j
odyi


hoi jodyi bedankt dat je reageerde,we hebben de uitslag van beenmerg en botboring deze zijn inderdaad echt schoon en wat ik van de arts begrepen heb is dat na de chemo de uitslag van de non-hodgkin schoon is hij bedoelt dat er dan toch nog enkele cellen achterblijven en dan is het wachten op komt het terug en zo ja hoe langzaam of hoe snel en de beh. met zevalin is misschien de moeite waard om de laatste cellen te vernietigen maar hoe zwaar is deze beh.????????????????
groetjes marijke klapwijk


Terug naar “Vraag en antwoord”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 41 gasten